Szanowny Rodzicu/ Opiekunie!
Kilka ważnych informacji dotyczących korzystania z obiadów w naszej szkole:
1. Jeżeli dziecko ma korzystać z obiadów w stołówce szkolnej od 16 września 2024 roku, umowę dostępną w zakładce „Stołówka - Druki” należy wydrukować dwustronnie na jednej kartce, wypełnić drukowanymi literami i podpisać, a następnie najpóźniej do 11 września 2024 przekazać w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w wyznaczonym miejscu przy portierni szkoły.
Umowy dostarczone po tym terminie umożliwią korzystanie przez dziecko z obiadów dopiero od 1 dnia następnego miesiąca tj. od 1 października 2024 roku.
2. Informacje o numerach alergenów niezbędne do wypełnienia umowy dostępne są w zakładce „Alergeny”.
3. Opłaty za obiady należy dokonywać z góry w terminach wskazanych w „Harmonogramie wpłat”. Termin płatności za obiady za miesiąc wrzesień mija 16 września br. W opisie przelewu prosimy umieścić zawsze dane dziecka.
Prosimy, aby nadawcą przelewu była osoba (rodzic/opiekun prawny), która podpisała umowę.
Przelewy, które nie spełnią tych wymogów mogą zostać uznane jako saldo do wyjaśnienia.
4. W przypadku, gdy liczba zgłoszeń do korzystania z posiłków w stołówce przekracza możliwości organizacyjne stołówki, dyrektor szkoły przeprowadza rekrutację przyznając pierwszeństwo uczniom z rodzin potrzebujących wsparcia, objętych pomocą społeczną oraz z rodzin, w których rodzice pracują zawodowo a następnie innym uczniom szkoły.
Dodatkowo przed podpisaniem umowy prosimy o dokładne zapoznanie się z jej treścią oraz z treścią Regulaminu Stołówki dostępnym na stronie internetowej szkoły.